Efficiënte tijdregistratie met Timon

De Timon-app is een handige tool voor het Timon Tijd- en Aanwezigheidssysteem, ontworpen om zowel medewerkers als managers te ondersteunen bij tijdregistratie en communicatie. Gebruikers kunnen eenvoudig in- en uitklokken met GPS, hun taken registreren en hun afwezigheidsstatus instellen voor vergaderingen. De app biedt ook een overzicht van de eigen tijdregistratie, waarmee medewerkers opmerkingen kunnen maken en communiceren met hun supervisor.

Voor managers biedt de app een volledige weergave van de tijdregistraties van hun team. Ze kunnen goedkeuring geven voor ingediende uren en kunnen ook het rooster van hun medewerkers bekijken. Met deze functies is Timon een waardevolle aanvulling op de productiviteitsinstrumenten van elk bedrijf, waardoor het beheer van tijden en taken eenvoudiger en efficiënter wordt.

 0/1

Specificaties van de app"

Ook beschikbaar voor andere besturingssystemen

Programma is beschikbaar in andere talen



Beoordelingen about Timon

Heeft u geprobeerd Timon? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Beoordeling toevoegen

Misschien interesseert je ook

Verken Apps

Nieuwste artikelen

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.